Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах
НАКАЗ Про створення консультативно-педагогічної групи з питань інклюзивної освіти дітей з особливими потребами
НАКАЗ Про відкриття та функціонування 2-Б клас уз інклюзивним навчанням у 2018/2019 навчальному році
НАКАЗ Про стан та організацію інклюзивного навчання в 2018/2019 н.р.
НАКАЗ Про затвердження кількості годин та персонального складу педагогічних працівників, організацію індивідуального навчання учня 3-В класу Друзякіна Дмітрія в 2018/ 2019 році
НАКАЗ Про затвердження кількості годин та персонального складу педагогічних працівників,організацію індивідуального навчання учня 5-В класу Безрука Антона в 2018/ 2019 році
НАКАЗ Про організацію навчання учнів Куп’янського НВК «Школа-гімназія» №3 за індивідуальною формою
Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах
Cистема освіти має щоденний доступ до дитини, велика роль у підтриманні здоров’я дитини належить школі. «Якщо ти віднайдеш у своєму серці турботу про когось іншого, то досягнеш успіху»,- саме ці слова відомої поетеси, правозахисниці можна вважати гаслом педагогіки, зорієнтованої на дитину.
Що потрібно дитині, щоб розвиватися? Повага, довіра, відсутність насилля, порозуміння, почуття захисту і надійності, простір для набуття досвіду – ось те, що може дати дитині учитель, який повинен усвідомити, що немає ідеальних дітей і є ті кому, потрібна його підтримка. Педагогічна діяльність, орієнтована на дитину, - не «переробка» дитини, а визначення актуальних тем її розвитку, спостереження за нею і сумісна робота над подальшим розвитком.
Що мається на увазі під поняттям «діти с особливими потребами»? Це діти, які в силу різних причин потребують посиленої уваги педагогів, що здійснюють навчання, виховання, соціальну підтримку цих дітей, тобто діти, яких природа позбавила можливості на достатньому рівні сприймати світ й відчувати свою належність до нього через хвороби, вади чи патологічний стан.
На виконання частини першої ст. 13 Закону України «Про загальну середню освіту», відповідно до п.п. 1.5., 1.6., Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.01.2016 №8, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.02.2016 за №184/28314, листа Міністерства освіти і науки України від 12.07.2016 № 1/9-364 «Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році», на підставі заяв батьків, довідок лікувального закладу (лікарсько-консультативної комісії Куп‘янської ЦМЛ), витягів Харківської обласної центральної психолого-медико-педагогічної консультації та з урахуванням індивідуальних здібностей та стану здоров’я учнів, з метою забезпечення рівного доступу учнів до якісної освіти, згідно річного плану роботи на 2016/2017 навчальний рік правом на індивідуальне навчання користуються Безрук Антон – учень 3-В класу та Аржанов Владислав – учень 7-В класу.
Навчання здійснюється за індивідуальним навчальним планом, складеним на основі Типових навчальних планів, затверджених Міністерством освіти і науки України, погодженим на засіданні педагогічної ради, затвердженим відділом освіти Куп’янської міської ради.
Індивідуальне навчання здійснюється педагогічними працівниками, які мають відповідну фахову освіту. Розклад занять погоджується з батьками учнів.
Батьки учнів систематично запрошуються на батьківські збори. Учням та батькам надається необхідна допомога, консультації вчителів.
Виконання індивідуального навчального плану та програм, досягнення учнів у навчанні фіксується в окремих журналах. Оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюється вчителями відповідно до Критеріїв оцінювання у системі загальної середньої освіти. Журнали перевіряються адміністрацією школи.
Навчання забезпечує створення умов для розвитку та корекції особистості, ось чому особистісно-орієнтоване навчання є превалюючим. Переорієнтація на методологію особистісно-орієнтованого навчання є закономірною. Стартові можливості кожної дитини з проблемами здоров’я різні і її особливі досягнення – це особиста перемога на шляху отримання суб’єктних знань, навчальних досягнень з урахуванням психофізичних можливостей. Тут важливі не тільки результати, але й процес досягнення поставленої навчально - корекційної мети.