№
|
Зміст роботи (види і об’єкти діяльності)
|
Для вирішення якого завдання використовується
|
ВЕРЕСЕНЬ
|
1.
|
Робота з адаптації першокласників
|
|
1.1.
|
Профілактика дезадаптації першокласників:
- Бесіди з учителями про індивідуальні особливості першокласників та проблеми, які були виявлені під час дослідження готовності до шкільного навчання
- Групове консультування батьків про вікові особливості першокласників та шляхи їх психологічної підтримки
|
Виявлення дітей з ознаками дезадаптації
Вироблення стратегії взаємодії батьків з дітьми
|
1.2.
|
Психологічне супроводження учнів 1-х класів
- Психологічне дослідження індивідуальних особливостей пізнавальної та особистісної сфери першокласників (діагностика учнів)
|
Побудова адекватної корекційної та розвивальної роботи
|
1.3.
|
Психологічне супроводження дітей, які мають ознаки дезадаптації
- Індивідуальна діагностика учнів з метою виявлення причин, що перешкоджають адаптації
- Спостереження за поведінкою усіх учнів на уроках, стилем їхніх взаємин з учителем і однокласниками
- Бесіди з батьками про особливості сімейного виховання
|
Допомога учням подолати труднощі в адаптації
|
1.4
|
Групова консультація для вчителів «Психологічна адаптація першокласників до шкільного навчання”
|
Сумісний пошук і реалізація адекватних педагогічних впливів
|
1.5
|
Батьківські збори « Готовність учнів 1-х класів до шкільного навчання. Адаптація до школи»
|
Психологічна просвіта батьків
|
ЖОВТЕНЬ
|
1.
|
Контроль за адаптацією учнів 5-го класу до нових умов навчання:
|
|
1.1.
|
Профдіагностика учнів 5-го класу:
- дослідження рівня готовності п’ятикласників до навчання в школі ІІ ступеня (визначення інтелектуального потенціалу учнів, дослідження рівня розвитку пізнавальних процесів, мотивація навчання);
індивідуальна робота з учнями, які мають ознаки дезадаптації
|
Виявлення
дезадаптованих дітей. Визначення дітей з
низьким статусом у класі та характеру
взаємин в учнівському колективі.
Одержання додаткової інформації про учнів.
|
1.2.
|
Групова консультації для педагогів за результатами психологічного вивчення учнів психологічна адаптація учнів до нових умов навчання і виховання у школі другого ступеня”
|
Пошук резервів оптимізації навчально-виховного процесу.
|
1.3.
|
Батьківські збори «Вікові та індивідуальні особливості дітей. Адаптація до навчання в школі ІІ ступеня»
|
Налагодження співпраці з батьками щодо розвитку учнів; психологічна просвіта батьків
|
2.
|
Участь у семінарі - практикумі «Система роботи педагогічного колективу щодо усунення проблем адаптації п’ятикласників в умовах переходу з початкової до основної школи»».
|
Психологічна просвіта педагогів
|
3.
|
Анкетування учнів 11 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан навчання предмету «Екологія» )
|
Оцінювання професійної діяльності
педагогів
|
ЛИСТОПАД
|
1.
|
Контроль за адаптацією учнів 10-го класу
|
|
1.1
|
Дослідження міжособистісних стосунків учнів, згуртованості класного колективу.
|
Визначення дітей з
низьким статусом у класі та характеру
взаємин в учнівському колективі.
|
2.
|
Тренінгові заняття: психологічна підготовка учнів до участі в міських та обласних олімпіадах.
|
Надання психологічної підтримки в подоланні стресовій ситуації
|
3.
|
Анкетування учнів 6-10 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан навчання біології)
|
Оцінювання професійної діяльності
педагогів
|
4.
|
Участь у міському засіданні школи молодого вчителя «Допомога педагогічним працівникам у організації їх самоосвітньої діяльності»
|
Психологічна просвіта педагогів
|
ГРУДЕНЬ
|
1.
|
Психологічний супровід обдарованих дітей:
Психологічне вивчення учнів-кандидатів в обдаровані
- індивідуальна та групова психодіагностика „кандидатів” в обдаровані;
- групові та індивідуальні консультації для учнів, батьків, педагогів за результатами психодіагностики
|
Сумісний пошук та реалізація адекватних педагогічних підходів до дітей. Сприяння особистісному розвитку учнів даної категорії.
Психологічна просвіта.
|
3.
|
Анкетування учнів 5-8 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан навчання Оцінювання професійної діяльності педагогів української мови)
|
Оцінювання професійної діяльності
педагогів
|
4.
|
Участь у міському семінарі-практикумі вчителів української мови та літератури «Організація підготовки випускників загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО – 2018»
|
Психологічна просвіта педагогів
|
СІЧЕНЬ
|
1.
|
Тренінгові заняття з учнями 9-11 кл. «Протидія торгівлі людьми».
|
Формування в учнів уміння протистояти негативним впливам.
|
2.
|
Анкетування учнів 5-9 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан викладання трудового навчання)
|
Оцінювання професійної діяльності педагогів
|
3.
|
Участь у міському семінарі-практикумі класних керівників 5-11; «Реалізація принципу дитиноцентризму в роботі класного керівника»
|
Психологічна просвіта педагогів
|
ЛЮТИЙ
|
1.
|
Дослідження інтересів, нахилів можливостей учнів 9 класів
|
|
1.1.
|
Анкетування, тестування учнів 9 класів
|
Визначення превалюючого типу здібностей
|
1.2.
|
Профорієнтаційна освіта:
- групові консультації: обговорення результатів профдіагностики, питання вибору професії, подальшого профілю навчання;
- участь в педраді (виступ «Про результати психологічного вивчення учнів 9 класу»;
- бесіди з батьками.
|
Надання рекомендацій щодо відповідного профілю навчання
|
2.
|
Психологічна допомога учням у професійному самовизначенні: індивідуальне консультування учнів, які мають труднощі у виборі професії.
|
Побудова життєвих перспектив
|
3.
|
Анкетування учнів 5-11 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан викладання історії Украіни)
|
Оцінювання професійної діяльності педагогів
|
БЕРЕЗЕНЬ
|
1.
|
Дослідження особистісної зрілості й соціальної компетентності учнів 11-го класу
|
|
1.1.
|
Профдіаностика учнів 11 класів
- Едукаційна готовність, рівень навчальних досягнень учнів та успішність з профільних предметів; особистісна зрілість
|
Психологічна експертиза ефективності навчально-виховного процесу закладу щодо всебічного розвитку випускників
|
1.2.
|
Профорієнтаційна освіта
- Групові консультації: обговорення результатів профдіагностики
- Групові консультація педагогів, адміністрації за результатами психологічного вивчення випускників;
- Бесіди з батьками
|
Аналіз ефективності роботи педколективу щодо учнів випускних класів
|
1.3.
|
Тренінгові заняття: психологічна підготовка учнів 11 класу до зовнішнього незалежного оцінювання
|
Надання психологічної підтримки в подоланні стресовій ситуації
|
|
Анкетування учнів 10-11 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан викладання предмету «Людина і світ»)
|
Оцінювання професійної діяльності педагогів
|
КВІТЕНЬ
|
1.
|
Психологічний супровід 4-х класів
|
|
1.1
|
Психологічне вивчення учнів «Готовність до навчання в школі ІІ ступеня» (групова діагностика учнів)
|
Інформація для розгляду на нараді директорі (Виявлення дітей «групи ризику» та окреслення перспектив навчання у школі ІІ ступеня)
|
1.2.
|
Групові та індивідуальні консультації для вчителів, батьків за результатами психодіагностики.
|
Надання психологічної допомоги всім учасникам навчально- виховного процесу
|
2.
|
Анкетування учнів 10-11 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан викладання предмету «Захист Вітчизни»)
|
Оцінювання професійної діяльності педагогів
|
ТРАВЕНЬ
|
1.
|
Тренінгові заняття: психологічна підготовка учнів 11 класу до зовнішнього незалежного оцінювання
|
Надання психологічної підтримки в подоланні стресовій ситуації
|
2.
|
Планування роботи психологічної служби на 2017/2018 навчальний рік
|
|
|
Протягом року
1.Індивідуальні консультації для педагогів «Профілактика суіцідальноі поведінки підлітків (по мере звернення).
2.Психологічний патронаж учнів пільгового контингенту.
3.Психологічний патронаж дітей переселенців з Криму, Луганської та Донецької областей.
|
|
|
|
|
|