Основним завданням психологічної служби системи освіти є сприяння підвищенню якості та ефективності навчально-виховного процесу, захист психічного і психологічного здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу.
ПЛАН РОБОТИ
№ |
Зміст роботи (види і об’єкти діяльності) |
Для вирішення якого завдання використовується |
|
ВЕРЕСЕНЬ |
|||
1. |
Робота з адаптації першокласників |
|
|
1.1. |
Профілактика дезадаптації першокласників:
|
Виявлення дітей з ознаками дезадаптації
Вироблення стратегії взаємодії батьків з дітьми |
|
1.2. |
Психологічне супроводження учнів 1-х класів
|
Побудова адекватної корекційної та розвивальної роботи |
|
1.3. |
Психологічне супроводження дітей, які мають ознаки дезадаптації
|
Допомога учням подолати труднощі в адаптації |
|
1.4 |
Групова консультація для вчителів «Психологічна адаптація першокласників до шкільного навчання” |
Сумісний пошук і реалізація адекватних педагогічних впливів |
|
1.5 |
Батьківські збори « Готовність учнів 1-х класів до шкільного навчання. Адаптація до школи» |
Психологічна просвіта батьків |
|
ЖОВТЕНЬ |
|||
1. |
Контроль за адаптацією учнів 5-го класу до нових умов навчання: |
|
|
1.1. |
Профдіагностика учнів 5-го класу:
індивідуальна робота з учнями, які мають ознаки дезадаптації |
Виявлення дезадаптованих дітей. Визначення дітей з низьким статусом у класі та характеру взаємин в учнівському колективі. Одержання додаткової інформації про учнів. |
|
1.2. |
Групова консультації для педагогів за результатами психологічного вивчення учнів психологічна адаптація учнів до нових умов навчання і виховання у школі другого ступеня” |
Пошук резервів оптимізації навчально-виховного процесу. |
|
1.3. |
Батьківські збори «Вікові та індивідуальні особливості дітей. Адаптація до навчання в школі ІІ ступеня» |
Налагодження співпраці з батьками щодо розвитку учнів; психологічна просвіта батьків |
|
2. |
Участь у семінарі - практикумі «Система роботи педагогічного колективу щодо усунення проблем адаптації п’ятикласників в умовах переходу з початкової до основної школи»». |
Психологічна просвіта педагогів |
|
3. |
Анкетування учнів 11 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан навчання предмету «Екологія» ) |
Оцінювання професійної діяльності педагогів |
|
ЛИСТОПАД |
|||
1. |
Контроль за адаптацією учнів 10-го класу |
|
|
1.1 |
Дослідження міжособистісних стосунків учнів, згуртованості класного колективу. |
Визначення дітей з низьким статусом у класі та характеру взаємин в учнівському колективі. |
|
2. |
Тренінгові заняття: психологічна підготовка учнів до участі в міських та обласних олімпіадах. |
Надання психологічної підтримки в подоланні стресовій ситуації |
|
3. |
Анкетування учнів 6-10 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан навчання біології) |
Оцінювання професійної діяльності педагогів |
|
4. |
Участь у міському засіданні школи молодого вчителя «Допомога педагогічним працівникам у організації їх самоосвітньої діяльності» |
Психологічна просвіта педагогів |
|
ГРУДЕНЬ |
|||
1. |
Психологічний супровід обдарованих дітей: Психологічне вивчення учнів-кандидатів в обдаровані
|
Сумісний пошук та реалізація адекватних педагогічних підходів до дітей. Сприяння особистісному розвитку учнів даної категорії. Психологічна просвіта. |
|
3. |
Анкетування учнів 5-8 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан навчання Оцінювання професійної діяльності педагогів української мови) |
Оцінювання професійної діяльності педагогів |
|
4. |
Участь у міському семінарі-практикумі вчителів української мови та літератури «Організація підготовки випускників загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО – 2018» |
Психологічна просвіта педагогів |
|
СІЧЕНЬ |
|||
1. |
Тренінгові заняття з учнями 9-11 кл. «Протидія торгівлі людьми». |
Формування в учнів уміння протистояти негативним впливам. |
|
2. |
Анкетування учнів 5-9 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан викладання трудового навчання) |
Оцінювання професійної діяльності педагогів |
|
3. |
Участь у міському семінарі-практикумі класних керівників 5-11; «Реалізація принципу дитиноцентризму в роботі класного керівника» |
Психологічна просвіта педагогів |
|
ЛЮТИЙ |
|||
1. |
Дослідження інтересів, нахилів можливостей учнів 9 класів |
|
|
1.1. |
Анкетування, тестування учнів 9 класів |
Визначення превалюючого типу здібностей |
|
1.2. |
Профорієнтаційна освіта:
|
Надання рекомендацій щодо відповідного профілю навчання |
|
2. |
Психологічна допомога учням у професійному самовизначенні: індивідуальне консультування учнів, які мають труднощі у виборі професії. |
Побудова життєвих перспектив |
|
3.
|
Анкетування учнів 5-11 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан викладання історії Украіни) |
Оцінювання професійної діяльності педагогів |
|
БЕРЕЗЕНЬ |
|||
1. |
Дослідження особистісної зрілості й соціальної компетентності учнів 11-го класу |
|
|
1.1. |
Профдіаностика учнів 11 класів
|
Психологічна експертиза ефективності навчально-виховного процесу закладу щодо всебічного розвитку випускників |
|
1.2. |
Профорієнтаційна освіта
|
Аналіз ефективності роботи педколективу щодо учнів випускних класів |
|
1.3. |
Тренінгові заняття: психологічна підготовка учнів 11 класу до зовнішнього незалежного оцінювання |
Надання психологічної підтримки в подоланні стресовій ситуації |
|
|
Анкетування учнів 10-11 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан викладання предмету «Людина і світ») |
Оцінювання професійної діяльності педагогів |
|
КВІТЕНЬ |
|||
1. |
Психологічний супровід 4-х класів |
|
|
1.1 |
Психологічне вивчення учнів «Готовність до навчання в школі ІІ ступеня» (групова діагностика учнів)
|
Інформація для розгляду на нараді директорі (Виявлення дітей «групи ризику» та окреслення перспектив навчання у школі ІІ ступеня) |
|
1.2. |
Групові та індивідуальні консультації для вчителів, батьків за результатами психодіагностики. |
Надання психологічної допомоги всім учасникам навчально- виховного процесу |
|
2.
|
Анкетування учнів 10-11 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан викладання предмету «Захист Вітчизни») |
Оцінювання професійної діяльності педагогів |
|
ТРАВЕНЬ |
|||
1. |
Тренінгові заняття: психологічна підготовка учнів 11 класу до зовнішнього незалежного оцінювання |
Надання психологічної підтримки в подоланні стресовій ситуації |
|
2. |
Планування роботи психологічної служби на 2017/2018 навчальний рік |
|
|
|
Протягом року 1.Індивідуальні консультації для педагогів «Профілактика суіцідальноі поведінки підлітків (по мере звернення). 2.Психологічний патронаж учнів пільгового контингенту. 3.Психологічний патронаж дітей переселенців з Криму, Луганської та Донецької областей.
|
|
|