Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSСубота, 27.04.2024, 14:49

Куп'янський
 
навчально-виховний комплекс
 "Школа-гімназія №3"
Куп'янської міської ради
Харківської області

Меню сайту
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Погода
Ми у Facebook
Сайт вчителя
Сайт вчителя
Сайт вчителя
Сайт вчителя
Сайт вчителя
Сайт вчителя
Сайт вчителя
Сайт вчителя
Сайт вчителя
osvita.ua
Репозитарій
Педпреса
Центр зайнятості
Наше опитування
Оцініть мій сайт

Всього відповідей: 151
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ПЛАН РОБОТИ

Основним завданням психологічної служби системи освіти є сприяння підвищенню якості та ефективності навчально-виховного процесу, захист психічного і психологічного здоров’я всіх учасників  навчально-виховного процесу.

ПЛАН РОБОТИ 

Зміст роботи (види і об’єкти діяльності)

Для вирішення якого завдання використовується

ВЕРЕСЕНЬ

1.

Робота з адаптації першокласників

 

1.1.

Профілактика дезадаптації першокласників:

  • Бесіди з учителями про індивідуальні особливості першокласників та проблеми, які були виявлені під час дослідження готовності до шкільного навчання
  • Групове консультування батьків про вікові особливості першокласників та шляхи їх психологічної підтримки

Виявлення дітей з ознаками дезадаптації

 

 

 

Вироблення стратегії взаємодії батьків з дітьми

1.2.

Психологічне супроводження учнів 1-х класів

  • Психологічне дослідження індивідуальних особливостей пізнавальної та особистісної сфери першокласників (діагностика учнів)

Побудова адекватної корекційної та розвивальної роботи

1.3.

Психологічне супроводження дітей, які мають ознаки дезадаптації

  • Індивідуальна діагностика учнів з метою виявлення причин, що перешкоджають адаптації
  • Спостереження за поведінкою усіх учнів на уроках, стилем їхніх взаємин з учителем і однокласниками
  • Бесіди з батьками про особливості сімейного виховання

Допомога учням подолати труднощі в адаптації

1.4

Групова консультація для вчителів «Психологічна адаптація першокласників до шкільного навчання”

Сумісний пошук і реалізація адекватних педагогічних впливів

1.5

Батьківські збори « Готовність учнів 1-х класів до шкільного навчання. Адаптація до школи»

Психологічна просвіта батьків

ЖОВТЕНЬ

1.

Контроль за адаптацією учнів 5-го класу до нових умов навчання:

 

 

1.1.

Профдіагностика учнів 5-го класу:

  • дослідження рівня готовності п’ятикласників до навчання в школі ІІ ступеня (визначення інтелектуального потенціалу учнів, дослідження рівня розвитку пізнавальних процесів, мотивація навчання);

індивідуальна робота з учнями, які мають ознаки дезадаптації

Виявлення

дезадаптованих дітей. Визначення дітей з

низьким статусом у класі та характеру

взаємин в учнівському колективі.

Одержання додаткової інформації про учнів.

1.2.

Групова консультації для педагогів  за результатами психологічного вивчення учнів психологічна адаптація учнів до нових умов навчання і виховання у школі другого ступеня”

Пошук резервів оптимізації навчально-виховного процесу.

1.3.

Батьківські збори «Вікові та індивідуальні особливості дітей. Адаптація до навчання  в школі ІІ ступеня»

Налагодження співпраці з батьками щодо розвитку учнів; психологічна просвіта батьків

2.

Участь у семінарі - практикумі «Система роботи педагогічного колективу щодо усунення проблем адаптації п’ятикласників в умовах переходу з початкової до основної школи»».

Психологічна просвіта педагогів

3.

Анкетування учнів 11 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан навчання предмету «Екологія» )

Оцінювання професійної діяльності

педагогів

ЛИСТОПАД

1.

Контроль за адаптацією учнів 10-го класу

 

1.1

Дослідження міжособистісних стосунків учнів, згуртованості класного колективу.

Визначення дітей з

низьким статусом у класі та характеру

взаємин в учнівському колективі.

2.

Тренінгові заняття: психологічна підготовка учнів до участі в міських та обласних олімпіадах.    

Надання психологічної підтримки в подоланні стресовій ситуації

3.

Анкетування учнів 6-10 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан навчання біології)

Оцінювання професійної діяльності

педагогів

4.

Участь у міському  засіданні школи молодого вчителя «Допомога педагогічним працівникам у організації їх самоосвітньої діяльності»

Психологічна просвіта педагогів

ГРУДЕНЬ

1.

Психологічний супровід обдарованих дітей:

Психологічне вивчення учнів-кандидатів в обдаровані

  • індивідуальна та групова психодіагностика „кандидатів” в обдаровані;
  • групові та індивідуальні консультації для учнів, батьків, педагогів за результатами психодіагностики

Сумісний пошук та реалізація адекватних педагогічних підходів до  дітей. Сприяння особистісному розвитку учнів даної категорії.

Психологічна просвіта.

3.

Анкетування учнів 5-8 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан навчання Оцінювання професійної діяльності педагогів української мови)

Оцінювання професійної діяльності

педагогів

4.

Участь у міському семінарі-практикумі вчителів української мови та літератури «Організація підготовки випускників загальноосвітніх навчальних закладів до ЗНО – 2018»

Психологічна просвіта педагогів

СІЧЕНЬ

1.

Тренінгові заняття з учнями 9-11 кл. «Протидія торгівлі людьми».

Формування в учнів уміння протистояти негативним впливам.

2.

Анкетування учнів 5-9 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан викладання трудового навчання)

Оцінювання професійної діяльності педагогів

3.

Участь у міському семінарі-практикумі класних керівників 5-11; «Реалізація принципу дитиноцентризму в роботі класного керівника»

Психологічна просвіта педагогів

ЛЮТИЙ

1.

Дослідження інтересів, нахилів можливостей учнів 9 класів

 

1.1.

Анкетування, тестування учнів 9 класів

Визначення превалюючого типу здібностей

1.2.

Профорієнтаційна освіта:

  • групові консультації: обговорення результатів профдіагностики, питання вибору професії, подальшого профілю навчання;
  • участь в педраді (виступ «Про результати психологічного вивчення учнів 9 класу»;
  • бесіди з батьками.

Надання рекомендацій щодо відповідного профілю навчання

2.

Психологічна допомога учням у професійному самовизначенні: індивідуальне консультування учнів, які мають труднощі у виборі професії.

Побудова життєвих перспектив

3.

 

Анкетування учнів 5-11 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан викладання історії Украіни)

Оцінювання професійної діяльності педагогів

БЕРЕЗЕНЬ

1.

Дослідження особистісної зрілості й соціальної компетентності учнів 11-го класу

 

1.1.

Профдіаностика учнів 11 класів

  • Едукаційна готовність, рівень навчальних досягнень учнів та успішність з профільних предметів; особистісна зрілість

Психологічна експертиза ефективності навчально-виховного процесу закладу щодо всебічного розвитку випускників 

1.2.

Профорієнтаційна освіта

  • Групові консультації: обговорення результатів профдіагностики
  • Групові консультація педагогів, адміністрації за результатами психологічного вивчення випускників;
  • Бесіди з батьками

Аналіз ефективності роботи педколективу щодо учнів випускних класів

1.3.

Тренінгові заняття: психологічна підготовка учнів 11 класу до   зовнішнього незалежного оцінювання

Надання психологічної підтримки в подоланні стресовій ситуації

 

Анкетування учнів 10-11 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан викладання предмету «Людина і світ»)

Оцінювання професійної діяльності педагогів

КВІТЕНЬ

1.

Психологічний супровід 4-х класів

 

1.1

Психологічне вивчення  учнів «Готовність до навчання в школі ІІ ступеня» (групова діагностика учнів)

 

 

Інформація для розгляду на нараді директорі (Виявлення дітей «групи ризику» та окреслення перспектив навчання у  школі ІІ ступеня)

1.2.

Групові та індивідуальні консультації для вчителів, батьків за результатами психодіагностики.

Надання психологічної допомоги всім учасникам навчально- виховного процесу

2.

 

Анкетування учнів 10-11 класів (участь у внутрішньошкільному контролі: стан викладання предмету «Захист Вітчизни»)

Оцінювання професійної діяльності педагогів

ТРАВЕНЬ

1.

Тренінгові заняття: психологічна підготовка учнів 11 класу до   зовнішнього незалежного оцінювання

Надання психологічної підтримки в подоланні стресовій ситуації

2.

Планування роботи психологічної служби на 2017/2018 навчальний рік

 

 

Протягом року

1.Індивідуальні консультації для педагогів «Профілактика суіцідальноі  поведінки підлітків (по мере звернення).

2.Психологічний патронаж учнів пільгового контингенту.

3.Психологічний патронаж дітей переселенців з Криму, Луганської та Донецької областей.

 

 

       

 

 

 

Пошук по сайту
Шкільне життя
Час
Харків:
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Відділ освіти
Вхід на сайт
Департамент науки
МОН
Тестпортал
Харківський РЦОЯО
ХАНО
PISA 2018
ІМЗО
Інтернет-збори
Вчимося жити разом
Гаряча лінія
Всеосвіта
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Кенгуру
Тесторіум
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz