Пришкільний табір відпочинку та оздоровлення це не продовження шкільного освітнього процесу. Це зовсім інший пласт життя дитини. Це — її відпочинок, сповнений яскравих вражень і гарного настрою. Тому основні завдання роботи психолога в таборі такі:
- надання допомоги у створенні сприятливого клімату в загонах як основного чинника адаптації в умовах табору;
- сприяння зняттю емоційного напруження;
- сприяння побудові ефективної взаємодії дітей і педагогів;
- формування усвідомленого ставлення дитини до власного здоров'я як до цінності;
- сприяння підвищенню рівня здорового способу життя.
Виходячи з цих завдань практичним психологом Підлубною Н.В. були проведені тренінгові заняття з учнями 3-4 класів, які були спрямовані на розвиток комунікативних умінь і навичок школярів, формування впевненості в собі.
Основним завданням творчої лабораторії учнів 2-х класів було розвиток уяви учнів. Школярі створювали рисункові проекти школи майбутнього і презентували свої проекти.
Весело, цікаво і корисно проходили заняття з психологом.
|