Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSЧетвер, 25.04.2024, 17:00

Куп'янський
 
навчально-виховний комплекс
 "Школа-гімназія №3"
Куп'янської міської ради
Харківської області

Меню сайту
Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Погода
Ми у Facebook
Сайт вчителя
Сайт вчителя
Сайт вчителя
Сайт вчителя
Сайт вчителя
Сайт вчителя
Сайт вчителя
Сайт вчителя
Сайт вчителя
osvita.ua
Репозитарій
Педпреса
Центр зайнятості
Наше опитування
Оцініть мій сайт

Всього відповідей: 151
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Обдарована молодь

2017-2018 навчальний рік

2016-2017 навчальний рік

2015-2016 навчальний рік

2014-2015 навчальний рік

Обдаровані діти– майбутній цвіт нації, інтелектуальна еліта, гордість і честь України, її світовий авторитет, а тому перед кожним педагогічним колективом стоїть завдання спрямоване на забезпечення формування інтелектуального потенціалу нації шляхом створення оптимальних умов для всебічно обдарованої молоді.

На сучасному етапі розвитку освіти актуальними є питання удосконалення системи управління закладом освіти і переводу школи в новий стан, який забезпечить надання населенню широкого спектру якісних освітніх послуг залежно від потреб людини, суспільства та ринку праці. В цій парадигмі науковцями відводиться важливе місце вихованню людини інтелектуально розвинутої, з високими моральними якостями. Особлива роль належить школі, яка готує майбутнє для Батьківщини. За останні роки змінилися погляди батьків на школу та їх вимоги щодо здобуття дітьми освіти. Батьки мають можливість вибирати ту школу, яка, на їх погляд, надає не тільки глибокі знання, а і виявляє здібності їх дітей, працює на перспективу. Тому у школі повинні працювати справжні інтелектуали, які здатні закласти основу для майбутнього професійного вибору учнів.

Задача номер один – створити привабливий імідж закладу освіти, щоб у дітей було бажання відвідувати школу з радістю і надією.

Основою формування іміджу успішності є розуміння наступних положень:
- кожна дитина має задатки;
- кожна дитина прагне реалізувати свої здібності.

Здібності та задатки розвиваються та реалізуються при умові сприятливого зовнішнього середовища і сукупності внутрішніх потенцій. Ми визначаємо обдаровану дитину як таку дитину, що відрізняється від однолітків яркими видатними здібностями, або вона має внутрішні передумови для високих досягнень, в тому або іншому виді діяльності. А під здібностями ми розуміємо індивідуальні особливості, які дозволяють при сприятливих умовах успішно оволодівати діяльністю.

Обдарованість— це не лише своєрідне поєднання здібностей людини, а й своєрідний сплав її особистісних якостей. Розвиток і виховання обдарованих дітей вирішує проблему формування творчого потенціалу суспільства. Виховати з обдарованої дитини особистість, адаптовану до складностей сучасного життя, досить важко. У розвитку творчих можливостей учнів велике значення має випереджальний характер навчання й виховання. Його обґрунтував відомий психолог Л. Виготський і пояснив так: «Лише те навчання є добрим, яке передує розвиткові дитини, тоб­то спонукає дитину до життя, пробуджує та приводить у дію низку внутрішніх процесів розвитку».

 

Пошук по сайту
Шкільне життя
Час
Харків:
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Відділ освіти
Вхід на сайт
Департамент науки
МОН
Тестпортал
Харківський РЦОЯО
ХАНО
PISA 2018
ІМЗО
Інтернет-збори
Вчимося жити разом
Гаряча лінія
Всеосвіта
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Кенгуру
Тесторіум
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz